Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Tehlikeli Perşembe

Çöküş
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • #16





    -"Sayın Hacısalihoğlu; bugün bize klübün basınla ilişkisi hakkında bir mesaj vereceğinizi söylemiştiniz."

    -"Veriyorum ya..."

    .
    1980 yazında, Meydan'da arı yakalayıp, dikiş ipliğine bağlayıp, tasmayla köpek gezdirir gibi arı gezdiren ayakkabı boyacısı çocukları hatırlıyorum. 36 sene sonra Merhaba Meydan!..

    Yorum yap


    • #17
      Ünal Karaman, Ahmet Ağaoğlu ve Hayrettin Hacısalihoğlu takımın son durumu hakkında görüşürler.

      Ü.K: - Başkanım , yarın akşamki maçta oynatacak stoperim yok. Elimde sağlam Hosseini, oynamadığı için atar yapan Akbaş ve acemi Hüseyin Türkmen var . Nasıl yapalım?

      A.A: - Bilmem ki ? Nasıl yapsak Hayrettin Abi?

      H.H: - Burak Yılmaz hem 33 yaşında, hem de müzmin sakat. Satmamız lazım.

      Ü.K: Stoper diyorum başkanım , nasıl yapacağız?

      H.H: Şönol kardeşimin Burak' a ihtiyacı var. Ona sorayım, belki elinde atıl bir stoperi vardır, bize verir takasta.

      A.A: Verir mi dersin ? Kimi verir ki ? Vida , Pepe onları vermez? Rojo'yu yeni aldılar. Medel var , vermezler . Necip var , onu verirler mi?



      10 Dakika sonra

      H.H:- Şönol kardeşimi aradım. Bana " Mustafa Pektemek'i antremanlarda stoper oynatıyorum" dedi. Hatta geçen senelerde Tolga Zengin'i de antrenmanda stoper oynatmış. Burak hem 33 yaşında, hem müzmin sakat , hem de çok para alıyor. Verilim, takasta Pektemek veya Tolga'yı alalım. Gerekirse stoper oynatırız. Hem de Şönol kardeşimin işini görmüş oluruz.

      Ü.K: -Hayrettin Başkanım, Mustafa Pektemek forvet oyuncusu, ondan stoper olmaz. Tolga Zengin de kaleci.

      H.H: - Sen Şönol kardeşimden iyi mi bileceksin? O stoper oynar diyorsa , oynar.

      A.A: Oynar mı Abi, emin misin ?

      H.H: Oynar , oynar . Ben şimdi Fikret başkanı arayıp , Burak 'ı isteyip istemediklerini sorayım.

      HH telefon ile Fikret Orman'ı arar. 15 Dakika civarı görüşürler. Fikret Orman Burak'ı transfer ermeyi düşünmediklerini söyler ama HH ısrar eder. Üstelik takasta da Pektemek ve biraz para isteyince görüşmeler ciddileşir.

      45 Dakika sonra

      H.H: Fikret le konuştum. Teklifimizi kabul etti. Olacak bu iş. Hem Şönol kardeşimiz de işini görmüş olur.

      A.A: Hayırlısı olsun abi.

      Ü.K: Bari Atiba isteseydik.

      H.H: Sen anlamazsın Ünal. Şönol kardeşim Pektemek'i vermek istiyor. Ayrıca orta saha takviyesi istemişsin ama Zeki'yi aldık ya , daha ne transferi?

      Ü.K susar ve oradan uzaklaşır.


      Eklenen Dosyalar
      En son düzenleyen Yaşar Karlıklı; 31.08.18, 23:54.
      Med-cezir yaşamak istemeyen,içindeki MUSA'yı büyütmeli ,o vakit firavun zaten ölmüş olur...

      Yorum yap


      • #18
        Yaşar kardeşim, konu bundan güzel anlatılamazdı.
        1980 yazında, Meydan'da arı yakalayıp, dikiş ipliğine bağlayıp, tasmayla köpek gezdirir gibi arı gezdiren ayakkabı boyacısı çocukları hatırlıyorum. 36 sene sonra Merhaba Meydan!..

        Yorum yap


        • #19
          Aslı Cyzio tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Yaşar kardeşim, konu bundan güzel anlatılamazdı.
          Eyvallah Hocam,

          Burak'ı bjk a satmak için harcadığımız enerjiyi stoper transferine harcasaydık belki de şampiyonluk hesapları yapıyor olurduk.
          Med-cezir yaşamak istemeyen,içindeki MUSA'yı büyütmeli ,o vakit firavun zaten ölmüş olur...

          Yorum yap


          • #20
            Burada neler oluyor?
            Cyzio ve Yaşar Hocalar döktürüyor. Gel de bir şey yaz şimdi. Yine de deneyelim:

            "Gözlerimin önü kararıyor" F. Muslera.
            "Bir Trabzonspor atağını daha gol yiyerek savuşturduk"
            GSTV Sunucusu.
            "Alo RTÜK, spor kanalları sürekli tecavüz sahnesi yayınlıyor; neredesiniz kardeşim?" Maç zetlerini izleyen bir GS taraftarı.

            Maçtan bir diyalog:
            -Abi Nwakame'yi gördün mü?
            -Az evvel bizim ceza sahasına doğru gidiyordu.
            -Bizim ceza sahasına mı? ... Hasstir!
            En son düzenleyen Poetricus; 02.09.18, 16:19.
            Bir "âh" ile bu âlemi virân ederim ben!

            Yorum yap


            • #21
              Üstad, burası sizi özlemişti, hoş geldiniz.

              Hepsi çok güzel, ellerinize sağlık; ama şu aşağıdakime bayağı bir güldüm:

              -"Bir Trabzonspor atağını daha gol yiyerek savuşturduk"

              Elleriniz dert görmesin.
              1980 yazında, Meydan'da arı yakalayıp, dikiş ipliğine bağlayıp, tasmayla köpek gezdirir gibi arı gezdiren ayakkabı boyacısı çocukları hatırlıyorum. 36 sene sonra Merhaba Meydan!..

              Yorum yap


              • #22
                Muslera'nın İç Sesi
                Maç sabahı:
                -Offf, kan ter içinde kalmışım. Rüyamda bir sürü zenci bana bakıp pis pis gülüyordu. Hayırdır inşallah.
                Maç Başlarken:
                -İçimde kötü bir his var.
                1. dakika:
                -Rüyamdaki zencileri sahada gördüm sanki. Yok daha neler?! Ne kabusmuş hala etkisindeyim.
                3. dakika:
                -Eyvah bir zenci geliyor, neyse ki rüyamdakilerden değil hem top bizimkilerden döndü. Bir dakika öbürü... Bu rüyamdakiy... Golü yedik lan...
                5. dakika:
                -Bir dakika ya, şimdi bu gülen zenciden gol yediğime göre diğerlerinden de... Yok artık, bizimkiler de o kadar çaresiz değildir herhalde.
                25. Dakika:
                -Eyvah bir defansın arkasına sarktı... aaa beyazmış korkacak bir şey... Eyvah pas attı, eyvah rüyamdaki diüer zenci geliyor, vurdurmayın, eyvah vurdu, eyvah gol...
                29. dakika:
                Ya rakip ne zaman 7 kişi kalacak nerede bu hakem?
                30. Dakika:
                Kırmızı kart kırmızı kart kırmızı kart oley... Bir dakika ya Belhanda'ya göstermiş. Bu hakem acemi galiba?!
                45+3. Dakika:
                -İkinci golü atan zenci topu aldı... Oradan da gelip gol atacak hali yok ya, sakin ol Muslera. Aha bizim elemanı geçti, neyseki iki kişi daha... eyvah onları da geçti, tutun, ççekin, durdurun ulan... Çok geç artık.
                82. Dakika: Oyuncu değiştiriyorlar. Aha oyuna giren zenciyi bir yerden hatırlıyor gibiyim. Ulan yediğim goller hafıza bırakmadı bende... Nereden nereden... Aman Allah'ım bu rüyamda bana gülen üçüncü zenci... Yoksa...
                90+1. Dakika:
                -Goller yüzünden o kadar sövüp saydım ama bizimkilerde bu yarı iyi direndi. Tam 44 dakikadır gol yemedik. Gerçi Trabzon'da atmaya kalkmadı ya olsun, istatistik istatistiktir. Ulan delik deşik oldum, maç bitti ama hala içimde kötü bir his var. sanki kalan birkaç saniyede yine kötü bir şey olacak gibi.
                90+2. Dakika:
                Artık bitir maçı hoca. Şu sonradan oyuna giren zenci de birkaç dakikadır bizim ceza sahasına yerleşmiş, bana pis pis bakıyor.
                90+3. Dakika:
                Şu sağ tarafta bir şeyler oluyor, bir cisim geliyor, hassstiiir....

                Of of of ya neden ki?!
                En son düzenleyen Poetricus; 04.09.18, 19:01.
                Bir "âh" ile bu âlemi virân ederim ben!

                Yorum yap


                • #23
                  Aslı Poetricus tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  Muslera'nın İç Sesi
                  Maç sabahı:
                  -Offf, kan ter içinde kalmışım. Rüyamda bir sürü zenci bana bakıp pis pis gülüyordu. Hayırdır inşallah.
                  Maç Başlarken:
                  -İçimde kötü bir his var.
                  1. dakika:
                  -Rüyamdaki zencileri sahada gördüm sanki. Yok daha neler?! Ne kabusmuş hala etkisindeyim.
                  3. dakika:
                  -Eyvah bir zenci geliyor, neyse ki rüyamdakilerden değil hem top bizimkilerden döndü. Bir dakika öbürü... Bu rüyamdakiy... Golü yedik lan...
                  5. dakika:
                  -Bir dakika ya, şimdi bu gülen zenciden gol yediğime göre diğerlerinden de... Yok artık, bizimkiler de o kadar çaresiz değildir herhalde.
                  25. Dakika:
                  -Eyvah bir defansın arkasına sarktı... aaa beyazmış korkacak bir şey... Eyvah pas attı, eyvah rüyamdaki diüer zenci geliyor, vurdurmayın, eyvah vurdu, eyvah gol...
                  29. dakika:
                  Ya rakip ne zaman 7 kişi kalacak nerede bu hakem?
                  30. Dakika:
                  Kırmızı kart kırmızı kart kırmızı kart oley... Bir dakika ya Belhanda'ya göstermiş. Bu hakem acemi galiba?!
                  45+3. Dakika:
                  -İkinci golü atan zenci topu aldı... Oradan da gelip gol atacak hali yok ya, sakin ol Muslera. Aha bizim elemanı geçti, neyseki iki kişi daha... eyvah onları da geçti, tutun, ççekin, durdurun ulan... Çok geç artık.
                  82. Dakika: Oyuncu değiştiriyorlar. Aha oyuna giren zenciyi bir yerden hatırlıyor gibiyim. Ulan yediğim goller hafıza bırakmadı bende... Nereden nereden... Aman Allah'ım bu rüyamda bana gülen üçüncü zenci... Yoksa...
                  90+1. Dakika:
                  -Goller yüzünden o kadar sövüp saydım ama bizimkilerde bu yarı iyi direndi. Tam 44 dakikadır gol yemedik. Gerçi Trabzon'da atmaya kalkmadı ya olsun, istatistik istatistiktir. Ulan delik deşik oldum, maç bitti ama hala içimde kötü bir his var. sanki kalan birkaç saniyede yine kötü bir şey olacak gibi.
                  90+2. Dakika:
                  Artık bitir maçı hoca. Şu sonradan oyuna giren zenci de birkaç dakikadır bizim ceza sahasına yerleşmiş, bana pis pis bakıyor.
                  90+3. Dakika:
                  Şu sağ tarafta bir şeyler oluyor, bir cisim geliyor, hassstiiir....

                  Of of of ya neden ki?!
                  Çok iyi ya , [emoji1787][emoji1787][emoji1787]
                  Med-cezir yaşamak istemeyen,içindeki MUSA'yı büyütmeli ,o vakit firavun zaten ölmüş olur...

                  Yorum yap


                  • #24
                    [MENTION=404]Poetricus[/MENTION] üstad, kaleminize sağlık. Bundan sonra “Maçın Hikayesi” yazılarını sizden isteyeceğiz.

                    Yalnız, haddim olmayarak sizi uyarayım: “Zirveye çıkmak değil, orada durmak zordur.”

                    Selamlarımla.
                    1980 yazında, Meydan'da arı yakalayıp, dikiş ipliğine bağlayıp, tasmayla köpek gezdirir gibi arı gezdiren ayakkabı boyacısı çocukları hatırlıyorum. 36 sene sonra Merhaba Meydan!..

                    Yorum yap


                    • #25
                      Aslı Cyzio tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                      [MENTION=404]Poetricus[/MENTION] üstad, kaleminize sağlık. Bundan sonra “Maçın Hikayesi” yazılarını sizden isteyeceğiz.

                      Yalnız, haddim olmayarak sizi uyarayım: “Zirveye çıkmak değil, orada durmak zordur.”

                      Selamlarımla.
                      Şöyle diyeyim Üstâd'ım;
                      Ben gayret edersem,
                      Siz teşvik ederseniz,
                      Forumdaki arkadaşlar talep ederse,
                      Allah da nasip ederse neden olmasın.

                      Bunun benzerini ÖSS için rahmetli babama söylediğim de, "Bak ne kadar kolaymış" diye cevap vermişti.
                      Bir "âh" ile bu âlemi virân ederim ben!

                      Yorum yap


                      • #26
                        ŞG tuvaletleri baya iyiymiş güldürdü

                        Yorum yap


                        • #27
                          -"Abe ne görürüm, Trabzon'da, binler, on binler senden bahseder be gız!".
                          -"Allah Allah, neden acaba?".

                          Not: Falcı Hakem Halil Umut Meler'in annesinin falına bakıyor.
                          Bir "âh" ile bu âlemi virân ederim ben!

                          Yorum yap


                          • #28
                            Aslı Poetricus tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            -"Abe ne görürüm, Trabzon'da, binler, on binler senden bahseder be gız!".
                            -"Allah Allah, neden acaba?".

                            Not: Falcı Hakem Halil Umut Meler'in annesinin falına bakıyor.
                            Şu anda Medineyi Münevvere de Peygamber Efendimizin kabrinin karşısında dua ediyor iken sizin bu mesajınızı görüp kahkaha attım Hocam. Lütfen bie daha böyle bir şey yapmayınız . ?
                            Med-cezir yaşamak istemeyen,içindeki MUSA'yı büyütmeli ,o vakit firavun zaten ölmüş olur...

                            Yorum yap


                            • #29
                              Aslı Yaşar Karlıklı tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              Şu anda Medineyi Münevvere de Peygamber Efendimizin kabrinin karşısında dua ediyor iken sizin bu mesajınızı görüp kahkaha attım Hocam. Lütfen bie daha böyle bir şey yapmayınız . ?
                              Yaşar Kardeşim,
                              Rabbim umrenizi kabul ve makbul eylesin. Dualarınızda bizleri de unutmayınız.
                              Bir "âh" ile bu âlemi virân ederim ben!

                              Yorum yap


                              • #30
                                ABDÜLKADİR PARMAK ATTI. (LigTV Spikeri)
                                -Hep böyle bir gol atmak istemiştim... Tüh yanlış kale! (Kadu)
                                -Penaltı verdim, kırmızı kart çıkarmadım, sertliğe göz yumdum. Trabzon'un kaybetmesi için daha ne b.. yiyecektim! (Hakem M. Öğretmenoğlu)
                                Bir "âh" ile bu âlemi virân ederim ben!

                                Yorum yap

                                Hazırlanıyor...
                                X